مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 04:002021-04-20اجتماعي

جزییات برگزاری امتحانات ابتدایی ها/31 اردیبهشت، روز آخر کلاس ها


معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه 31 اردیبهشت پایان زمان آموزش در دوره ابتدایی است گفت: با توجه به اینکه در دوره ابتدایی، - معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه 31 اردیبهشت پایان زمان آموزش در دوره ابتدایی است گفت: با توجه به اینکه در دوره ابتدایی، ارزشیابی کیفی توصیفی است معلمان فرصت دارند تا 10 خرداد نتایج ارزشیابی دانش آموزان را ثبت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضوان حکیم زاده درباره نحوه ارزشیابی دانش آموزان در پایان سال تحصیلی جاری اظهار کرد: سال تحصیلی جاری از سه بستر فضای مجازی، مدرسه تلویزیونی ایران و توزیع بسته های آموزشی برای تداوم آموزش استفاده شد و البته در مناطق دورافتاده و دوردست هم آموزش ها حضوری بودند.

وی افزود: دستورالعمل ارزشیابی بر اساس اقتضائات هر دوره تحصیلی تدوین شده و این هفته برای مدارس ارسال خواهد شد.

31 اردیبهشت پایان زمان آموزش در دوره ابتدایی است و با توجه به اینکه در دوره ابتدایی، ارزشیابی کیفی توصیفی است، معلمان فرصت دارند تا 10 خرداد نتایج ارزشیابی نهایی دانش آموزان را ثبت کنند.

ارزیابی غیرحضوری درس ادبیات اول و دوم ابتداییها در مناطق زرد، نارنجی و قرمز تاکید بر ارزیابی عملکرد دروس فارسی، ریاضی و علوم ششمی ها معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با بیان ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات برگزاری امتحانات ابتدایی ها/31 اردیبهشت، روز آخر کلاس ها

جزییات برگزاری امتحانات ابتدایی ها/31 اردیبهشت، روز آخر کلاس ها