مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 03:352021-04-20اجتماعي

بارش باران و وزش باد شدید در 4 استان کشور / هوا گرم تر می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، فریبا گودرزی در خصوص آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور گفت: امروز سه شنبه برای برخی نقاط استان های آذربایجان شرقی، - یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، فریبا گودرزی در خصوص آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور گفت: امروز سه شنبه برای برخی نقاط استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، شمال زنجان و کردستان بارش های پراکنده، گاهی رعد وبرق و وزش باد های به نسبت شدید پیش بینی می شود.

وی ضمن اشاره به اینکه روز های چهارشنبه و پنجشنبه در برخی نقاط استان های واقع در شمال غرب، دامنه البرز مرکزی و دامنه های جنوبی البرز بارش پراکنده، گاهی رعد وبرق و وزش باد رخ می دهد، ادامه داد:امروز و فردا انتظار افزایش 6 تا 10 درجه ای دما همراه با وزش باد گرم جنوبی را در استان های ساحلی دریای خزر و اردبیل را داریم.

این کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه روز پنجشنبه مجددا کاهش دما برای این مناطق پیش بینی می شود، افزود: دریای خزر از اواخر پنجشنبه و طی روز جمعه مواج و متلاطم می شود.

گودرزی در خصوص آخرین وضعیت آب وهوایی تهران توضیح داد: تهران امروز آسمانی صاف تا کمی ابری دارد و در بعضی ساعات برای آن وزش باد پیش بینی می شود، همچنین بیشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش باران و وزش باد شدید در 4 استان کشور / هوا گرم تر می شود

بارش باران و وزش باد شدید در 4 استان کشور / هوا گرم تر می شود