مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 03:202021-04-19حوادث

انهدام باند سارقان خودرو در کرج


فرمانده انتظامی البرز از شناسایی و دستگیری اعضای باند سارقان خودرو و داخل خودرو که اقدام به 305 فقره سرقت در مناطق مختلف کرج کرده بودند، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، فرمانده انتظامی البرز گفت: در پی وقوع سرقت های متعدد خودرو، محتویات و قطعات داخل خودرو در سطح کلان شهر کرج، موضوع درپایگاه دوم پلیس آگاهی استان البرز در حال بررسی بود که یک فقره پرونده سرقت خودرو به همراه متهم دستگیر شده از کلانتری 19 باغستان به این پلیس ارجاع شد.

سردار محمدیان، افزود: در تحقیقات اولیه و استعلام از سوابق متهم مشخص شد که نامبرده دارای سوابق متعدد سرقت بوده و با همکاری سه نفر از همدستانش اقدام به سرقت خودرو، لوازم و محتویات داخل خودرو در مناطق مختلف کرج کرده است.

وی گفت: در ادامه تحقیقات کارآگاهان، هویت سایر همدستان وی نیز شناسایی و در چند عملیات منسجم و هماهنگ در مخفیگاهشان دستگیر و مقادیر زیادی اموال مسروقه از آن ها کشف و پس از انتقال به پلیس آگاهی به جرم خود مبنی بر سرقت 25 دستگاه خودرو و 280 فقره سرقت محتویات و قطعات داخل خودرو اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی البرز با بیان اینکه تاکنون 90 نفر ازمال باختگان شناسایی و تلاش برای شناسایی سایر مال باختگان ادامه دارد، اظهار داشت: متهمان پس از انتقال به دادسرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند سارقان خودرو در کرج

انهدام باند سارقان خودرو در کرج