مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 03:052021-04-19پزشكي

اگر از ماسک زدن خسته شدید به کادر بهداشت و درمان فکر کنید


مدیرگروه بیماری های مرکز بهداشت گیلان، با بیان اینکه برخی از افراد به بهانه خسته شدن پروتکل های بهداشتی به ویژه ماسک را رعایت نمی کنند، افزود: - ایسنا/گیلان مدیرگروه بیماری های مرکز بهداشت گیلان، با بیان اینکه برخی از افراد به بهانه خسته شدن پروتکل های بهداشتی به ویژه ماسک را رعایت نمی کنند، افزود: هر زمان از ماسک زدن خسته شدید، به کادر بهداشت و درمان فکر کنید که با ماسک و گان در یک سال و نیم گذشته کلافه هستند.

دکتر حسن رخشاد در گفت وگو با ایسنا، با ابراز تاسف از حضور مردم در پارک ها و تفرجگاه ها در این ایام، اظهار کرد: پارک ها جزو مشاغل گروه سه و چهار هستند و در شهرهای با وضعیت قرمز نباید فعالیت داشته باشند.

وی با بیان اینکه برخی از افراد به بهانه خسته شدن پروتکل های بهداشتی به ویژه ماسک را رعایت نمی کنند، افزود: هر زمان از ماسک زدن خسته شدید، به کادر بهداشت و درمان فکر کنید که با ماسک و گان در یک سال و نیم گذشته کلافه هستند.

مدیرگروه بیماری های مرکز بهداشت گیلان، با اشاره به جانفشانی پزشکان و پرستاران برای درمان بیماران کرونایی، عنوان کرد: مردم باید با رعایت پروتکل های بهداشتی و در راس آن زدن ماسک و عدم حضور در دورهمی، علاوه بر شکستن چرخه انتقال کرونا، به کادر بهداشت و درمان کمک کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر از ماسک زدن خسته شدید به کادر بهداشت و درمان فکر کنید

اگر از ماسک زدن خسته شدید به کادر بهداشت و درمان فکر کنید