مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 02:552021-04-19حوادث

انهدام باند اسکیمری در مراغه


جانشین فرمانده انتظامی مراغه از دستگیری اعضای باند کلاهبرداری اسکیمری با پنج فقره کلاهبرداری با ارزش بیش از چهار میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی جانشین فرمانده انتظامی مراغه از دستگیری اعضای باند کلاهبرداری اسکیمری با پنج فقره کلاهبرداری با ارزش بیش از چهار میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی ریحانی در تشریح این خبر گفت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر برداشت غیر مجاز از حساب چند اصناف در شهرستان مراغه تحقیقات اولیه در خصوص چگونگی برداشت از حساب ها به صورت ویژه در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات فنی و تخصصی اولیه حاکی از آن بود که برداشت های انجام گرفته از سوی افرادی حرفه ای بوده و با مبالغ کلان از طریق دستگاه pos اقدام به خرید و فروش در یکی از استان های همجوار کرده که بلافاصله تیم رسیدگی کننده پرونده متهم یا متهمان آغاز کردند.

وی بیان کرد: بلافاصله فروشگاهی که متهم یا متهمان از آن ها خرید کرده بودند شناسایی و در تحقیق از مالک آن، سر نخی از هویت دقیق یکی از متهمان شناسایی شد و ماموران پلیس فتا با تلاش های شبانه روزی و با انجام اقدامات پلیسی موفق شدند تا متهم اصلی را در شهرستان مراغه شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند اسکیمری در مراغه

انهدام باند اسکیمری در مراغه