مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 01:252021-04-19ورزشي

این استقلال را هواداران دوست دارند/ الدحیل کلید صعود است


مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: خیلی وقت بود استقلال را اینقدر مقتدر در آسیا ندیده بودیم و امیدوارم ادامه این روند منجر به صعود این تیم و موفقیت های بعدی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر خصوص این بازی اظهار داشت: پیروزی جالب و پر گلی که بچه ها در شب اول مسابقات به دست آوردند توقع را بالا برد؛ و آنها توانستند مقابل الشرطه هم انتظارات را برآورده نمایند.

خیلی وقت بود استقلال را اینقدر با طراوت، شاداب و منطقی ندیده بودم و امیدوارم این روند در ابتدا منجر به صعود از گروه و سپس منتهی به رسیدن آنها به فینال مسابقات شود.

مدافع سابق آبی پوشان تصریح کرد: در پایان دو مرحله از دور گروهی بازی ها، چه به لحاظ ارائه بازی و چه به لحاظ کسب نتیجه، استقلال بهترین عملکرد را در بین 20 تیمی که در غرب آسیا به میدان می روند داشت.

وی با اشاره به درخشش محمد نادری و گلزنی های او تاکید کرد: نادری فصل را با استقلال خوب شروع نکرد اما هرچه از زمان حضورش در این تیم گذشت بهتر و بهتر شد و حالا در چه زمان خوبی به اوج خود رسیده است.

نادری با زدن 2 گل در 2 بازی چشم آسیا را به خود خیره کرد و نشان داد یکی از خریدهای خیلی خوبی بود که در این فصل انجام شده است.

حاجی زاده تاکید کرد: یکی از عوامل برتری مطلق استقلال برابر الشرطه، توفیق خط میانی این تیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این استقلال را هواداران دوست دارند/ الدحیل کلید صعود است

این استقلال را هواداران دوست دارند/ الدحیل کلید صعود است