مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 11:352021-04-19حوادث

کلاهبرداری میلیاردی با ترفند سرمایه گذاری در تجارت کاغذ در اراک


فرمانده انتظامی استان مرکزی از دستگیری 4 متهم یک پرونده که با ترفند سرمایه گذاری در تجارت کاغذ اقدام به کلاهبرداری 107 میلیاردی کرده بودند، - خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس، حسن مفخمی شهرستانی اظهار کرد: چند روز قبل، شهروندی اراکی با مراجعه به پلیس امنیت اقتصادی استان و ارائه شکواییه ای اذعان کرد که فردی با وعده سرمایه گذاری در تجارت کاغذ و پرداخت سودهای کلان، مبالغ زیادی از او دریافت کرده و اکنون قادر به برگرداندن اصل وجوه او نیست.

وی ادامه داد: کمی بعد از شروع فرایند رسیدگی به این پرونده توسط تیمی مجرب از کارشناسان این پلیس، شاکیانی دیگری که به این روش از آنها کلاهبرداری شده بود، شناسایی شدند و با توجه به مبلغ بالای کلاهبرداری صورت گرفته، تحقیقاتی تخصصی برای رسیدگی به این موضوع ادامه یافت.

فرمانده انتظامی استان مرکزی افزود: با شناسایی متهم اصلی این پرونده با دستور قضایی، این فرد دستگیر و در تحقیقات انجام شده مشخص شد که او به همراه سه نفر دیگر از بستگانش، با وعده سرمایه گذاری در تجارت کاغذ و عقد قرارداد، این مبالغ را جمع آوری و در بورس سرمایه گذاری کرده است.

مفخمی شهرستانی افزود: در ادامه تحقیقات پلیس مشخص شد که این افراد پس از مدتی سرمایه گذاری در بازار بورس و پرداخت چندین نوبت سود به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری میلیاردی با ترفند سرمایه گذاری در تجارت کاغذ در اراک

کلاهبرداری میلیاردی با ترفند سرمایه گذاری در تجارت کاغذ در اراک