مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 11:352021-04-19سياسي

آموزش رسمی قرآن در آموزش و پرورش با نقص مواجه است


نماینده ولی فقیه در فارس با انتقاد از شیوه آموزش قرآن در آموزش و پرورش، گفت: متأسفانه آموزش قرآنی که به صورت رسمی در سطح آموزش و پرورش انجام می شود، - موجب شده تا قرآن خوان های زیادی تحویل جامعه داده نشود و عمدتاً یک نقص در این آموزش دیده می شود.

آیت الله لطف الله د‍ژکام دوشنبه 30 فروردین در مراسم اختتامیه طرح آموزشی و تربیتی شهید مفتاحی که با هدف آغاز فعالیت پرورشی جمعی از طلاب و روحانیون نخبه در سطح مدارس فارس در بستر فضای مجازی برگزار شد، با یادآوری آیات سوره جمعه، گفت: کار معلمی کار انبیاست و اگر می خواهیم کار پیامبران را ادامه دهیم باید به آیات قرآن کریم که فرموده است و تهذیب و تزکیه توجه ویژه داشت.

او با تأکید بر اینکه کار تربیتی را باید از آموزش قرآن آغاز کرد، افزود: طلاب برای این کار اول دقت کنند که در دوره دبستان یا دبیرستان دانش آموزان چه مقدار قرآن کریم را فرا گرفته اند و تا چه حدی در زمینه یادگیری قرآن کریم موفق بوده اند، سپس برای آن ها دوره تکمیلی برگزار کنند نه اینکه بگوییم یک آموزش قرآن مستقل از آموزش قرآن آموزش و پرورش انجام دهند.

امام جمعه شیراز همچنین گام نخست فعالیت طلاب در مدارس را تربیت و بعد از آن تهذیب و تزکیه دانست و گفت: اگر می خواهیم تزکیه میان دانش آموزان انجام شود باید اول آن ها را مقلد تربیت کرد ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش رسمی قرآن در آموزش و پرورش با نقص مواجه است

آموزش رسمی قرآن در آموزش و پرورش با نقص مواجه است