مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 10:202021-04-19سياسي

آغاز رایزنی های هلال احمر برای واردات واکسن کرونا


رییس جمعیت هلال احمر از تلاش ها و رایزنی برای خرید و واردات واکسن کرونا خبر داد و گفت: 14 فروردین ماه مجوز واردات واکسن کرونا از سوی وزارت بهداشت به هلال احمر داده شد و اقدامات اولیه برای واردات این واکسن به کشور انجام گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ دکتر کریم همتی در نخستین جلسه شورای مدیران هلال احمر در سال 1400 و با حضور دبیرکل، روسای سازمان ها، معاونین، مدیران کل و مدیران عامل استان های جمعیت هلال احمر افزود: رایزنی ها با کشورهای روسیه و چین ادامه دارد و با اتحادیه آسیا و اقیانوسیه نیز صحبت هایی انجام شده تا هر چه سریع تر مابقی واکسن های مورد نیاز تامین شود.

فعالیت هلال در عرصه مقابله با کرونا در کنار وزارت بهداشت رییس جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: هماهنگی با رده های ستادی و نزدیکی با سازمان امداد از جمله اتفاقات دیگری است که می تواند عملکرد هلال احمر را ارتقا دهد و به مدیریت بهتر بحران ها کمک کند.

امروز خدمات رسانی هلال احمر تحت تاثیر کرونا قرار گرفته که همین امر سبب شد ماموریت های ما بیشتر شده و در کنار وزارت بهداشت، جمعیت هلال احمر نیز در این عرصه فعالیت کند.

همتی ادامه داد: فعالیت ما به قدری در این عرصه موثر بود که سران کشور و وزارت بهداشت از عملکرد هلال احمر در مقابله با کرونا تقدیر کرده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز رایزنی های هلال احمر برای واردات واکسن کرونا

آغاز رایزنی های هلال احمر برای واردات واکسن کرونا