مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 10:202021-04-19سياسي

توزیع 2000 بسته معیشتی در ماه مبارک رمضان در رزن و درگزین


همدان _ فرمانده سپاه ناحیه رزن و درگزین گفت: 2 هزار بسته معیشتی به مناسبت ماه مبارک رمضان در شهرستان های رزن و درگزین توزیع می شود.

- داود مهدوی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به منظور تسهیل شرایط سخت پیش آمده برای اقشار کم در آمد جامعه و در ادامه مراحل قبلی کمک های مومنانه و رزمایش مواسات 2 هزار بسته معیشتی در شهرستانی رزن و درگزین توزیع می شود.

وی با بیان اینکه این بسته ها شامل اقلام اساسی معیشتی است، ادامه داد: برای توزیع این بسته ها با کمک منابع موثق شناسایی های لازم صورت گرفته است و تلاش خواهیم کرد همچون مراحل قبل این کمک ها به دست نیازمندان واقعی برسد.

فرمانده سپاه ناحیه رزن و درگزین افزود: این اقلام با کمک ستادهای مردمی و خیرین در رزن، سردرود و درگزین تهیه و با کمک اهالی هر مکان توزیع و هر بسته اقلام اساسی نظیر برنج، روغن و حبوبات به ارزش تقریبی 400 هزار تومان را شامل می شود.

مهدوی با اشاره به اینکه در سال گذشته نیز بیش از 10 مرحله کمک های مومنانه در بین نیازمندان شهرستان توزیع شد، اضافه کرد: علاقه مندان و خیرین نیکوکار می توانند برای اهدای کمک های نقدی و غیرنقدی خود به حوزه های مقاومت در شهرستانهای رزن و درگزین مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 2000 بسته معیشتی در ماه مبارک رمضان در رزن و درگزین

توزیع 2000 بسته معیشتی در ماه مبارک رمضان در رزن و درگزین