مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 09:502021-04-19سياسي

هزینه 19 میلیارد تومانی از عواید موقوفات برای فعالیت های اجتماعی در قم


طی یک سال گذشته و از محل عواید موقوقات، بیش از 19 میلیارد تومان برای انجام فعالیت های اجتماعی و کمک به نیازمندان در سطح استان قم هزینه شده است.

- ایسنا/قم مدیرکل اوقاف استان قم گفت: طی یک سال گذشته و از محل عواید موقوقات، بیش از 19 میلیارد تومان برای انجام فعالیت های اجتماعی و کمک به نیازمندان در سطح استان قم هزینه شده است.

حجت الاسلام والمسلمین عباس اسکندری در دیدار با آیت الله فاضل لنکرانی اظهار کرد: در دوره جدید مدیریتی اوقاف سعی کرده ایم نظم و انضباط قابل قبولی به مجموعه بدهیم که شامل رعایت بیشتر قوانین سازمانی و شرعی است.

وی افزود: مجموعه همکاران اوقاف هم تلاش و هم یاری فراوانی داشتند و هم اکنون به نظم و انسجام قابل قبولی دست یافته ایم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم با بیان اینکه تلاش مضاعفی در همه بخش های این اداره کل وجود دارد گفت: هم اکنون رتبه اوقاف قم از 17 به 2 ارتقا یافته است.

وی ادامه داد: حضور این اداره کل در حوزه کمک رسانی به نیازمندان و مستمندان به ویژه طی یک سال اخیر که فشار اقتصادی از یک سو و شیوع کرونا از سوی دیگر، موجب بروز مشکلات فراوانی شده اند چشمگیر است.

اسکندری از هزینه کرد 19 میلیارد تومانی اوقاف طی یک سال گذشته خبر داد و گفت: این مبلغ صرف خرید و توزیع بسته های معیشتی برای نیازمندان، تهیه و توزیع غذای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه 19 میلیارد تومانی از عواید موقوفات برای فعالیت های اجتماعی در قم

هزینه 19 میلیارد تومانی از عواید موقوفات برای فعالیت های اجتماعی در قم