مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 08:552021-04-19سياسي

بی تدبیری برخی مسئولان مردم را ناامید کرده است


دبیر جبهه همبستگی نیروهای انقلاب اسلامی در مازندران با بیان اینکه بی تدبیری برخی مسئولان، مردم را ناامید کرد و گفت: جریان های سیاسی باید در راستای اهداف انقلاب گام بردارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبا تاکید براینکه باورهای غلط و چپ و راست را کنار بزنیم تا به اهداف انقلاب اسلامی برسیم، افزود: کارکرد مسئولان ضعیف است.

وی افزود: آدرس انقلاب اسلامی رسیدن به عدالت اجتماعی بوده که امروز به دلیل بی تدبیری و نا امیدکردن، آدرسی که انقلاب اسلامی به دنبال آن بود، مردم را به سمت نامعلومی برده اند.

وی اظهار داشت: جریان های سیاسی در استان باید به سمت و سوی اهداف انقلاب برگردند و نگاه های چپ و راست را باید کنار گذاشت و به آرمان های امام و انقلاب فکر تا امید را در جامعه زنده کنیم که تاکید مقام معظم رهبری است.

دبیر جبهه همبستگی ملی مازندران استفاده از نخبگان استانی در تدوین برنامه جامع توسعه استان امری ضروری دانست و گفت: فرهیختگان و نخبگان مازندران که جامعه علمی و دانشگاهی هستند می تواند بازوی قدرتمندی برای توسعه استان باشد که با تدوین برنامه توسعه محور، نگاه دولت آینده را نسب به استان معطوف سازد.

حسین زاده ترویج عدالت اجتماعی را از جمله راهکار رفع فقر و تبعیض در جامعه عنوان کرد و افزود: یکی از اهداف عالیه انقلاب اسلامی بر پایی عدالت اجتماعی و حذف ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی تدبیری برخی مسئولان مردم را ناامید کرده است

بی تدبیری برخی مسئولان مردم را ناامید کرده است