مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 08:502021-04-19سياسي

پیام فرمانده کل ارتش در پی شهادت سردار حجازی


امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش، با صدور پیامی، شهادت سردار سرتیپ پاسدار سید محمدحسین زاده حجازی را تبریک و تسلیت گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ارتش، متن پیام بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم وَ الَّذِینَ آمَنُوا بِاللَّهِ وَ رُسُلِهِ أُولئِکَ هُمُ الصِّدِّیقُونَ وَ الشُّهَداءُ عِنْدَ رَبِّهِمْ لَهُمْ أَجْرُهُمْ وَ نُورُهُمْ شهادت جانباز سردار سرتیپ پاسدار محمدحسین زاده حجازی جانشین سپاه قدس که عمر خویش را در مسیر جهاد و مبارزه طی کرد موجب تالم و تاثر خاطر شد.

این رزمنده شجاع و انقلابی که کارنامه خدمتی اش با تلاش و فداکاری در عرصه های مختلف به ویژه دوران پرشکوه دفاع مقدس مزین گشته، با شرافت و عزت به دیدار معبود شتافت.

سالها مجاهدت آن سردار رشید اسلام در جبهه های مختلف مبارزه و جهاد به ویژه دفاع از حریم آل الله، چهره ای ماندگار و اسطوره ای فراموش ناشدنی از وی به جا گذاشت.

اینجانب شهادت آن سردار ولایی، شجاع و ایثارگر را به محضر فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی)، همرزمان، ملت غیور ایران و خانواده محترم ایشان تبریک و تسلیت عرض میکنم و از خداوند منان برای آن شهید علو درجات و برای بازماندگان به ویژه همسر و فرزندان گرامی شان سلامتی و صبر از درگاه احدیت خواستارم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام فرمانده کل ارتش در پی شهادت سردار حجازی

پیام فرمانده کل ارتش در پی شهادت سردار حجازی