مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 08:352021-04-19سياسي

قضات پیش از صدور حکم، به دنبال صلح و سازش طرفین دعوا باشند


قضات پیش از صدور حکم، به دنبال صلح و سازش طرفین دعوا باشند؛ شوراهای حل اختلاف و نهادهای داوری و میانجی گری بهترین سازوکارها برای این کار هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو تنگناهای اقتصادی و مشکلات معیشتی بیش از پیش در دستور کار قرار گیرد.

رییس قوه قضاییه تاکید کرد: قضات پیش از صدور حکم، به دنبال صلح و سازش طرفین دعوا باشند؛ شوراهای حل اختلاف و نهادهای داوری و میانجی گری بهترین سازوکارها برای این کار هستند.

آیت الله رییسی ادامه داد: دشمن در حوزه اقتصادی با پروژه تحریم و در عرصه هسته ای با حرکات تروریستی، به دنبال اخلال در حرکت ملت ایران است.

رییس قوه قضاییه با بیان اینکه پاسخ حرکت های تروریستی دشمن ایستادگی مقتدرانه است و آغاز غنی سازی 60 درصدی نمونه ای از همین اقدامات است، گفت: البته نباید به همین بسنده کرد بلکه پیگیری و ادامه مقتدرانه فعالیت های هسته ای به دشمن این پیام را خواهد داد که به هیچ وجه در این مسیر متوقف نخواهیم شد.

آیت الله رییسی تصریح کرد: باشگاه سلطه دنبال آن است که با تحریم و حرکت های ناجوانمردانه مانع از حرکت علمی و فناوری ملت ایران شود، اما راهبرد رهبر انقلاب رفع همه تحریم هاست و در این زمینه اجماع ملی نیز وجود دارد که پیگیری این راهبرد رهبر انقلاب باید مقتدرانه و نه به صورت فرسایشی پیگیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قضات پیش از صدور حکم، به دنبال صلح و سازش طرفین دعوا باشند

قضات پیش از صدور حکم، به دنبال صلح و سازش طرفین دعوا باشند