مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 08:052021-04-19اقتصادي

4000 علائم ایمنی در جاده های سیستان و بلوچستان نصب شد


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: 4000 عدد انواع تابلو و علائم جاده ای در سال گذشته با هدف ارتقای ایمنی تردد و تسهیل جابجایی مسافران در راههای حوزه زیرپوشش این اداره کل نصب شد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: 4000 عدد انواع تابلو و علائم جاده ای در سال گذشته با هدف ارتقای ایمنی تردد و تسهیل جابجایی مسافران در راههای حوزه زیرپوشش این اداره کل نصب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ایوب با بیان اینکه علائم جاده ای با افزایش ضریب ایمنی، زبان گویای جاده ها محسوب می شوند، اظهارکرد: این علائم شامل تابلو های اخطاری، اطلاعاتی، مسیر نما و انتظامی بوده است.

وی افزود: همچنین همکاران ما در اداره ایمنی و حریم راه سال گذشته علاوه بر نصب علائم جاده ای اقدام به رنگ آمیزی یک هزار و 200 گاردریل، نصب 506 کیلومتر شیار لرزاننده، تعمیر و نصب 372 چراغ چشمک زن و فلش های جهت نما سولار، نصب 220 عدد گاردریل، ساخت 200 متر مربع تابلو اطلاعاتی و کیلومتر شمار و ساخت 125 عدد پایه تابلو و چراخ چشمک زن کرده اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان گفت: یکی از مهمترین دغدغه های اجتماعی کاهش تعداد سوانح جاده ای و خسارات جانی و مالی ناشی از آن است که تحقق این هدف علاوه بر افزایش ضریب ایمنی تر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4000 علائم ایمنی در جاده های سیستان و بلوچستان نصب شد

4000 علائم ایمنی در جاده های سیستان و بلوچستان نصب شد