مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 07:552021-04-19سياسي

امروز عزت جموری اسلامی ایران در اوج قرار دارد


مسئول ناحیه بسیج دانشجویی دانشگاه های استان اردبیل گفت: اگر امروز همانند جنگ احزاب دشمن همه اصحاب و یاران خود را برای مهار انقلاب اسلامی ایران آماده کرده، - ایسنا/اردبیل مسئول ناحیه بسیج دانشجویی دانشگاه های استان اردبیل گفت: اگر امروز همانند جنگ احزاب دشمن همه اصحاب و یاران خود را برای مهار انقلاب اسلامی ایران آماده کرده، نشان دهنده این است که عزت جمهوری اسلامی ایران در اوج قرار دارد.

پرویز پرزور در مراسم تکریم و معارفه مسئولان سابق و جدید بسیج دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه بسیج میراث معنوی حضرت امام خمینی(ره) است که به یادگار گذاشت، گفت: اگر امروز همانند جنگ احزاب دشمن همه اصحاب و یاران خود را برای مهار انقلاب اسلامی ایران آماده کرده، نشان دهنده این است که عزت جمهوری اسلامی ایران در اوج قرار دارد.

وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب، افزود: این بیانیه می گوید که انقلاب اسلامی باید به دست جوانان مومن انقلابی سپرده شود و آسیب زدایی توسط افراد ضد فساد و دارای روحیه عدالت طلبی انجام شود؛ در همین راستا مصداق بارز کلیدواژه جوان مومن انقلابی به جوانان بسیجی ختم می شود.

پرزور همچنین با اشاره به فعالیت های بسیج دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی، تصریح کرد: بسیج دانشجویی سال هاست که بدون ذره ای دغدغه نسبت به برن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز عزت جموری اسلامی ایران در اوج قرار دارد

امروز عزت جموری اسلامی ایران در اوج قرار دارد