مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 07:352021-04-19ورزشي

درخواست مدیرعامل صندوق حمایت برای اولویت واکسیناسیون پیشکسوتان و قهرمانان ورزش


مدیرعامل صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور طی درخواستی از وزیر ورزش و جوانان خواستار در اولویت قرار گرفتن تزریق واکسن کووید 19 به قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور شد.

- مدیرعامل صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور طی درخواستی از وزیر ورزش و جوانان خواستار در اولویت قرار گرفتن تزریق واکسن کووید 19 به قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور با توجه به شیوع بیماری کرونا و آغاز تزریق واکسن کووید 19 به گروه های مختلف، ابطحی مدیرعامل صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور طی درخواستی از وزیر ورزش و جوانان خواستار در اولویت قرار گرفتن تزریق واکسن کووید 19 به قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور شد.

متن در خواست ابطحی به شرح زیر است: جناب آقای دکتر سلطانی فر وزیر محترم ورزش و جوانان با سلام و احترام قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور که در سال های نه چندان دور افتخارات فراوان در آوردگاه های المپیک، جهانی و آسیایی برای کشور کسب کردند، امروزه از آسیب های فراوان جسمی و بیماری های جان فرسا رنج می برند و شایسته توجه ویژه اند.

خواهشمند است ترتیبی اتخاذ فرمایید تا نامبردگان عضو صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور در اولویت تزریق و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست مدیرعامل صندوق حمایت برای اولویت واکسیناسیون پیشکسوتان و قهرمانان ورزش

درخواست مدیرعامل صندوق حمایت برای اولویت واکسیناسیون پیشکسوتان و قهرمانان ورزش