مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 07:152021-04-19اقتصادي

تردد شبانه در قزوین 11 درصد کاهش یافت


سرپرست معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری قزوین از کاهش 11 درصدی تردد شبانه در این شهر طی قرنطینه هفته گذشته نسبت به هفته پیش از آن خبر داد.

- شیما زرآبادی پور اظهار کرد: در پی اعمال محدودیت های قرنطینه در هفته گذشته، میزان تردد شبانه در شهر قزوین 11/6 (یازده و شش دهم) درصد نسبت به هفته پیش از آن کاهش یافت.

وی افزود: بر اساس این آمار 14/5 (چهارده و نیم) درصد کاهش در راه های عبوری نظیر بلوار شهید سلیمانی، شهید بهشتی و شهید باهنر بود و 8/6 (هشت و شش دهم) درصد کاهش در ترددهای مرکز شهر اتفاق افتاده است.

این مسئول با بیان اینکه در این مدت ترددهای کل روز 4/9 (چهار و نه دهم) درصد کاهش یافت، اضافه کرد: 5/3 (پنج و سه دهم) درصد کاهش در راه های عبوری و 4/2 (چهار و دو دهم) درصد کاهش در مرکز شهر رخ داد.

به گفته این مسئول، مقایسه هفته گذشته با مدت مشابه سال 99 نشان می دهد تردد شبانه در شهر قزوین حدود 33/5 (سی و سه و نیم) درصد کاهش داشته است.

سرپرست معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: در راه های عبوری 24/2 (بیست و چهار و دو دهم) درصد کاهش تردد و در مرکز شهر 42/8 (چهل و دو و هشت دهم) درصد کاهش رخ داده است.

زرآبادی پور بیان کرد: اما بر اساس همین مقایسه، تردد روزانه در شهر طی هفته گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل حتی با افزایش نیز همراه بوده به طوری که 4/3 (چهار و سه دهم)


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد شبانه در قزوین 11 درصد کاهش یافت

تردد شبانه در قزوین 11 درصد کاهش یافت