مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 07:102021-04-19سياسي

واکنش رییس سازمان اوج به یک بیانیه درباره مستند «آقامرتضی»


احسان محمدحسنی مسئول سازمان هنری رسانه ی اوج به بیانیه بنیاد روایت فتح پیرامون مستند «آقامرتضی» پاسخ داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان هنری رسانه ای اوج، متن احسان محمدحسنی مسئول سازمان اوج به شرح ذیل است: هر دم از این باغ، بَری می رسد.

! چند خطی در پاسخ به شب نامه همسنگرانِ تازه واردم در بنیاد روایت عزیزان، دوستان، برادران! بنا نداشتم در این هوای غبارآلود و وانفسای کرونا زده و در این سرمای استخوان سوزِ وضعیت سیاسی، اقتصادی و روانی کشور و خندق بلای دولت ساخته، وارد حاشیه تکراری و قابل پیش بینیِ عده ای از خواص، برای مجموعه مستند ماندگار، تأثیرگذار و ارزشمند آقامرتضی شوم؛ امّا انتشار بیانیه شتابزده و از سر ذوق و هیجانِ برخی همسنگرانم در بنیاد روایت، علاوه بر غصه و حیرت، ناگزیرم کرد چند خطی را قلمی کرده و در اختیار اصحاب محترم رسانه قرار دهم.

اوّلاً؛ اگر انتشار این جنس بیانیه های عجولانه و سراسر افترا و ادعا باعثِ دیده شدن و مطرح شدن دوستانم در رسانه ها می شود و عطشِ بر سر زبان افتادنشان را سیراب کرده و برای پوشاندن بی عملی ها و انفعال و بی برنامگی برادرانم در برگزاری هر چه باشکوه تر سالگرد سید شهیدان اهل قلم و سالار هنرمندان انقلاب و ناتوانی در نشر عقاید و روایت سرگذشت زندگی سراسر امیدِ آن بزرگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش رییس سازمان اوج به یک بیانیه درباره مستند «آقامرتضی»

واکنش رییس سازمان اوج به یک بیانیه درباره مستند «آقامرتضی»