مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 07:052021-04-19سياسي

حقوقی ها منابع کسب شده از بورس را کجا خرج کرده اند


عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس با بیان اینکه مردم از ما به عنوان وکلای خود انتظار دارند تصریح کرد: حقوقی های بازار سرمایه منابع کسب کرده از بورس را کجا خرج کرده اند و آیا این پول منتج به تولید شد؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازبورس تابناک، محسن علیزاده با اشاره به شرایط بازار سرمایه در کشور گفت: اتفاقی که لازم است و می تواند بازار سرمایه را به حالت اول بازگرداند،حمایت هایی است که باید از سوی دولت در این بازار اعمال شود.

وی افزود: ما در برخی از رسانه ها دیده ایم که برخی مشغول نقد عملکردی مجلس پیرو مسائل بازار سرمایه هستند لذا ما اگر به این بازار جهت مشکلات پیرامونی اعم از تخلفات صورت گرفته ورود کنیم، محکوم به دخالت مجلس در بازار سرمایه می شویم.

این نماینده مجلس ادامه داد: به طور مراتب و به کرات توسط ارکان بازار سرمایه اعلام شده که مجلس در تصمیمات بازار سرمایه دخالت می کند.

در این شرایط ما چه کار باید انجام دهیم ؟ همچنین مردم هم از ما به عنوان وکلای خود انتظار دارند که ما برویم و در بازار سرمایه دخالت کنیم.

علیزاده تاکید کرد: هم اکنون بنده به عنوان ناظر مجلس در شورای عالی بورس هستم و وظیفه بنده هم تنها و تنها نظارت بر مصوبات شورای عالی بورس است؛ اما وقتی ما می خواهیم در بازار سرمایه ورود کنیم از سوی مسئولین به دخالت در بازار محکوم می شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حقوقی ها منابع کسب شده از بورس را کجا خرج کرده اند

حقوقی ها منابع کسب شده از بورس را کجا خرج کرده اند