مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 06:502021-04-19بين الملل

واکنش مخالفان سوری به اعلام زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری


گروه های مخالف سوری که مورد حمایت عربستان و ترکیه هستند، اعلام زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در سوریه در روز 26 مه آتی را محکوم کردند.

- گروه های مخالف سوری که مورد حمایت عربستان و ترکیه هستند، اعلام زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در سوریه در روز 26 مه آتی را محکوم کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نصر الحریری، رییس ائتلاف گروه های مخالف سوری که بخش اصلی تریبون ریاض و هیات عالی مذاکرات است، در توییتی نوشت: اینکه نظام سوریه زمان نمایش انتخابات را اعلام می کند که طبق عادت با نظارت دستگاه های امنیتی خواهد بود، نشان دهنده درماندگی این نظام و ادامه جدایی نظام از واقعیت مردم سوریه است که علیه آن از 10 سال قبل شوریدند و آن را کنار گذاشتند.

از سوی دیگر، مصطفی سیجری، رییس دفتر سیاسی در ارتش ملی سوریه که حامی ترکیه است، گفت: ما در مخالفان و گروه های انقلاب سوریه به این اعلام زمان برگزاری انتخابات اهمیت نمی دهیم و پارلمان را فاقد مشروعیت می دانیم.

این انتخابات صرفاً یک نمایش جدید و تلاش برای روی کار ماندن مجدد نظام است.

در همین حال، حزب همبستگی در سوریه که اپوزیسیون داخلی بوده و دارای مجوز است، با اعلام اینکه ممکن است یکی از اعضای خود را برای منصب ریاست جمهوری کاندیدا کند، تصریح کرد که هنوز تصمیم قطعی در این خصوص نگرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش مخالفان سوری به اعلام زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری

واکنش مخالفان سوری به اعلام زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری