مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 05:502021-04-19اقتصادي

موفقیت دوران بزرگسالی با بازی های کودکی


با توجه به اینکه 50 درصد کارکنان تا سال 2025 تغییر پیدا می کنند، توانایی سازگاری افراد در این اقتصاد جهانی که به سرعت در حال تغییر است بسیار ضروری خواهد بود.

- ایسنا/خراسان رضوی با توجه به اینکه 50 درصد کارکنان تا سال 2025 تغییر پیدا می کنند، توانایی سازگاری افراد در این اقتصاد جهانی که به سرعت در حال تغییر است بسیار ضروری خواهد بود.

یادگیری از طریق بازی به کودکان و بزرگسالان کمک می کند تا با القای مهارت های لازم برای نوآوری، آمادگی مقابله در برابر تغییرات و زمان های سخت را پیدا کنند و اگر والدین و سیستم های آموزشی، برای یادگیری از بازی استفاده کنند، همه می توانیم برای آینده آماده تر باشیم.

به نقل از ویفروم، شیوع بیماری همه گیر کووید- 19، اقتصاد و بازار کار را با تغییرات سریعی مواجه کرده است و توانایی یادگیری مهارت های جدید و سازگاری با شرکت های جدید برای کارکنان و مشاغل اهمیت بسیاری دارد.

نتایج تحقیقات شرکت آمریکایی گارتنر نشان داد که تعداد مهارت های مورد نیاز برای یک شغل تنها 10 درصد در سال افزایش یافته است و 85 درصد از شرکت هایی که به تازگی شرکت آمریکایی مک کینزی آنها را مورد بررسی قرار داده است، عنوان کردند که سرعت دیجیتالی شدن را افزایش داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موفقیت دوران بزرگسالی با بازی های کودکی

موفقیت دوران بزرگسالی با بازی های کودکی