مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 05:002021-04-19بين الملل

انتقاد تند کیهان از روحانی و مذاکرات در وین


چه کسی 8 سال است مملکت را به خاطر یک توافق خیالی معطل کرده است؟ چه کسی معیشت مردم را در این 8 سال به گروگان گرفته است؟ و مدام وعده می دهد تحریم ها برداشته می شود.

- اما نه تنها آب از آب در این مدت در مورد تحریم ها تکان نخورده، بلکه بر حجم و اندازه آن مدام افزوده می شود، حتی در حین مذاکرات وین؟! به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ روزنامه کیهان نوشت: رییس جمهور در حالی که رژیم صهیونیستی به کارگردانی و دستور آمریکا در تاسیسات هسته ای ایران خرابکاری می کند، به منتقدان داخلی می گوید: از مذاکرات وین نترسید.

ما منطق قوی داریم.

می توانیم دشمن را مجاب کنیم .

این روزنامه با طرح این موضوع نوشت: معلوم نیست مخاطب آقای روحانی کیست؟ چه کسی گفته است مذاکرات وین ترسناک است؟ رییس جمهور محترم در حالی که دیپلمات های ما در وین مذاکره می کنند، اتحادیه اروپا سه نهاد ایرانی و چند فرد ایرانی را به تحریم های ظالمانه خود به بهانه نقض حقوق بشر اضافه کرده اند، می گوید: هیچ جناحی حق ندارد معیشت مردم را برای انتخابات به گروگان بگیرد .

مردم انتظار دارند رییس جمهور به خاطر خرابکاری صهیونیست ها و ادامه خصومت آمریکا و سه شرور اروپایی آن هم وسط مذاکرات وین، فریادش علیه دشمن بلند باشد اما ناباورانه می بینند او علیه جناحی در کشور فریاد می زند و نسبت های ناروا می دهد که وجود خارجی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد تند کیهان از روحانی و مذاکرات در وین

انتقاد تند کیهان از روحانی و مذاکرات در وین