مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 04:352021-04-19سياسي

لزوم تلاش برای جلوگیری از درگیری های طایفه ای


نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان گفت: برای برقرار بودن صلح و آرامش در جامعه نیاز است تا بزرگان و ریش سفیدان طوایف تمام تلاش خود را برای جلوگیری از درگیری های درون و برون طایفه ای داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، آیت الله مصطفی محامی نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان در دیدار جمعی از بزرگان و ریش سفیدان طایفه ریگی از شهرستان میرجاوه خواستار تلاش برای پیشگیری از درگیری های درون و برون طایفه ای شد و گفت: برای برقرار بودن صلح و آرامش در جامعه نیاز است تا بزرگان و ریش سفیدان طوایف تمام تلاش خود را برای جلوگیری از درگیری های درون و برون طایفه ای داشته باشند زیرا که در غیر این صورت آرامش، صلح و امنیت از بین می رود و و در چنین شرایطی هر چیز دیگری بی فایده خواهد بود.

امام جمعه زاهدان افزود: متاسفانه سیستان وبلوچستان دارای آمار بالایی از های نیازمند در استان رسیدگی و حمایت مردم را می طلبد و باید به گونه ای تلاش کنید تا ابتدا افراد نیازمند اطراف خود و سپس دیگران را حمایت کنید و در ادامه نیز با ایجاد اشتغال برای آنها به ادامه مسیر زندگیشان کمک کنید.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان خاطرنشان کرد: تلاش برای تربیت نسل آینده تحصیل کرده و فرهیخته از دیگر موارد مورد تاکید است زیرا که بسیاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تلاش برای جلوگیری از درگیری های طایفه ای

لزوم تلاش برای جلوگیری از درگیری های طایفه ای