مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 03:452021-04-19اقتصادي

واکسن زدن اداری نشود/بیم و امید ها در بازار ارز/عربستان پا پیش گذاشته است؟


خاتمی؛ گزینه اول نهادِ اجماع ساز، ازدواج با حقوق4میلیون تومان، ممکن یا ناممکن؟، شعبده بازی بانک ها،«مجید» و «ذوالفقار» شکارچیان جدید کروز و پهپاد، - در ادامه تعدادی از یادداشت ها و سرمقاله های منتشره در روزنامه های امروز را مرور می کنیم: واکسن زدن اداری نشود حسین کرمانپور مدیرکل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی کشور طی یادداشتی در شماره امروز شرق با عنوان واکسن زدن اداری نشود نوشت: می دانم بسیاری از خوانندگان با واژه زیر آشنا هستند.

در مواردی که نیاز به کاری با دقت و سرعت بالا هست، توصیه مؤکد می شود: کار، اداری نشود ، کنایه از اینکه اگر کاری که در دست اقدام است، جنبه اداری و بوروکراتیک به خودش بگیرد، اصلا انجام نمی شود یا در زمانی که انتظار می رود به وقوع نمی پیوندد.

دولت و وزارت بهداشت، از چندین ماه قبل تمام همت خود را بر آن داشتند تا برای عموم ملت واکسن کرونا تهیه کنند که سه جبهه مستقل گشایش یافت: 1- جبهه داخلی: تهیه فرمول، تست و تولید واکسن های داخلی.

2- جبهه خارجی رسمی: که همان مذاکرات با سازمان جهانی بهداشت بود تا از سبد کوواکس، به ایران 16 میلیون واکسن بدهند که هفته گذشته با ارسال حدود 800 هزار دوز واکسن آسترازنیکا و مقداری واکسن سینوفارم فعلا در ابتدای راهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسن زدن اداری نشود/بیم و امید ها در بازار ارز/عربستان پا پیش گذاشته است؟

واکسن زدن اداری نشود/بیم و امید ها در بازار ارز/عربستان پا پیش گذاشته است؟