مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 03:352021-04-19حوادث

اجرای طرح بخشودگی دو برابری جرایم رانندگی در یزد


رییس پلیس راهور یزد از اجرای طرح بخشودگی دو برابری جرایم رانندگی همزمان با سراسر کشور در این استان خبر داد.

- سرهنگ رضا زارع در گفت وگو با خبرنگار فارس از یزد، با بیان این که بر اساس ابلاغ ستاد فرماندهی ناجا مقرر شده جرائم رانندگی دو برابر شده بخشوده شوند، اظهار کرد: افرادی که تا پایان سال 99، دارای جرایم رانندگی معوقه هستند و مشمول جرایم دو برابری شدند، شامل بخشودگی هستند و جرایم رانندگی آنها به اصل باز گردانده می شود.

وی با اشاره به سراسری بودن این طرح، افزود: این طرح همزمان با دیگر استان های کشور از شنبه چهارم اردیبهشت ماه امسال آغاز و تا پایان دیماه ادامه دارد.

رییس پلیس راهور استان یزد در خصوص طرح بخشودگی جرائم رانندگی، گفت: منظور از بخشش خلافی خودرو 1400 این است که جریمه دیرکرد آن دسته از جریمه هایی که دو برابر شده اند، بخشیده شود و متخلف فقط اصل جریمه را پرداخت کند و اگر تا پایان مهلت مقرر از این فرصت برای پرداخت اصل جریمه استفاده نشود، جریمه دوبرابری دوباره اعمال خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، بخشودگی دوبرابری جرایم شامل خودروهای سبک و سنگین و موتور سیکلت می شود و افرادی که جرایم رانندگی شان بیش از سه میلیون تومان باشد مشمول توقیف خودرو می شوند بنابراین از رانندگان تقاضا می کنیم به صورت قانونمند جرایم خود را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح بخشودگی دو برابری جرایم رانندگی در یزد

اجرای طرح بخشودگی دو برابری جرایم رانندگی در یزد