مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 21:302021-04-18سياسي

همه واکنش ها به درگذشت سردار حجازی


روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه ای از عروج سردار حجازی جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه بر اثر عارضه قلبی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ واکنش چهره های سیاسی به درگذشت سردار حجازی در پی می آید: سخنگوی وزارت امور خارجه: سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه در پیامی عروج سردار سرتیپ سیدمحمد حسین زاده حجازی جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تسلیت گفت.

سخنگوی وزارت امور خارجه در پیام خود با اشاره به نقش و مسئولیت های خطیر و برجسته مرحوم حجازی در سپاه پاسداران و بسیج در دوران دفاع مقدس و همچنین در حمایت از مقاومت اسلامی، عروج آن فرمانده و رزمنده دلیر ایران اسلامی را به محضر مقام معظم رهبری و همه سپاهیان و همرزمان سلحشور ایشان به خصوص خاندان معزز حجازی تسلیت و تعزیت گفت و از درگاه خداوند منان برای آن سرباز شجاع ایران اسلامی رحمت و غفران واسعه الهی و همجواری با شهداء و صلحاء و برای کلیه بازماندگان صبر و اجر مسئلت کرد.

محمدباقر قالیباف، رییس مجلس: امشب خبر عروج مجاهد با صفایی راشنیدم که زندگی خود راوقف مبارزه کرده بود.

سردار حجازی علاوه برنقش آفرینی در پیروزی انقلاب، فرماندهی دوران دفاع مقدس و سازماندهی نیروی بسیج، ستاره درخشان محور مقاومت بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه واکنش ها به درگذشت سردار حجازی

همه واکنش ها به درگذشت سردار حجازی