مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 18:252021-04-18سياسي

جوانان اردکانی پویش «خاک مهربان» را راه اندازی کردند


جمعی از جوانان اردکان با هدف اهدای مواد غذایی در قالب بسته های معیشتی و کتاب به عنوان غذای روح، اقدام به راه اندازی پویش خاک مهربان کردند.

- مائده کریمی زاده از اعضای موثر این پویش در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به دیدار با خانواده های نیازمند شناسایی شده در اردکان اظهار داشت: به اتفاق چند تن از اعضای پویش خاک مهربان، با دو خانواده در خانه های قدیمی اردکان دیدار کردیم که متاسفانه این خانواده ها از نظر فضای زندگی در شرایط بسیار بدی بودند و در خانه های در آستانه ویرانی در حال گذران زندگی هستند.

وی با اشاره به اینکه این خانواده ها از نظر معیشت نیز دچار مشکلات جدی هستند، افزود: با همراهی شرکت کنندگان در پویش خاک مهربان در تلاش برای حل مشکلات این خانواده ها هستیم.

راضیه فتوحی دیگر عضو این پویش و از مشاوران و کارشناسان روانشناسی در اردکان نیز ازظهار داشت: نیازمندان آبرومند و صبور اردکانی که گاه هیچ محل درآمدی جز کاربافی و خیاطی و قالیبافی ندارند، هر روز با انگیزه و امید روز خود را آغاز می کنند و قوت لایموت را از جسم های نحیف و ضعیف و زور بازویی که توان کمی برایش باقی مانده به دست می آورند و متاسفانه هیچ امیدی به دولت و دیگر نهادهای دولتی و خصوصی ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانان اردکانی پویش «خاک مهربان» را راه اندازی کردند

جوانان اردکانی پویش «خاک مهربان» را راه اندازی کردند