مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 11:552021-04-18سياسي

ضروری است گفتمان اسلام راستین را به گوش جهانیان برسانیم


ادبی کنگره ادبی جهانی «محمد(ص)، پیامبر رحمت در آیینه ادب و هنر» با بیان اینکه امروز به اسم آزادی، معارضه هایی با توهین و تمسخر به مقدسات و شخصیت های جهان را می بینیم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، غلامرضا کافی،  ظهر امروز، 29 فروردین در نشست خبری مجازی خود، اظهار داشت: ابعاد این کنگره چیزی فراتر از کشور، زبان و مرزها است تا آنجا که می توان گفت از مرز اسلام نیز خواهد گذشت و همه مردم جهان را درگیر خود خواهد کرد.

وی افزود: امروز به اسم آزادی، معارضه هایی با توهین و تمسخر به مقدسات و شخصیت های جهان را می بینیم.

از این رو یا باید در حالت تدافعی به آن پاسخ داد یا گام خود را فراتر بگذاریم و در قالب های فرهنگی، هنری و ادبی با کارایی بیشتر ورود کنیم تا گفتمان اسلام راستین را به گوش جهان برسانیم.

کافی بیان کرد: از آنجا که کنگره گستره ای جهانی دارد، توانسته ایم تاکنون رایزنی هایی با برخی شخصیت ها و مراکز فرهنگی و دانشگاهی و ادبی داشته باشیم که از ظرفیت های آنان در این کنگره بهره خواهیم گرفت.

این شاعر برجسته استان فارس ادامه داد: از آن جا که برخی شخصیت ها جایگاهی فراتر از شأن داوری داشتند و از سوی دیگر برای بالا بردن جایگاه کنگره، در کمیته ادبی، با حضور شخصیت های شاخص ادبی زبان های هفت گانه فارسی، عربی، ترکی که زبان های رایج کشورهای ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضروری است گفتمان اسلام راستین را به گوش جهانیان برسانیم

ضروری است گفتمان اسلام راستین را به گوش جهانیان برسانیم