مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 10:052021-04-18ورزشي

عزیزی خادم بازهم عکس یادگاری گرفت/ این بار در دفتر محمدباقر نوبخت!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، عزیزی خادم وقتی در انتخابات فدراسیون فوتبال حائز اکثریت آراء شد، شروع کرد به وقت گرفتن از مسولان و مقامات رسمی کشور و در نهایت عکس انداختن با هر کدام از آنها! این ملاقات ها ابتدا از دفتر محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه آغاز شد، - عزیزی خادم بازهم عکس یادگاری گرفت/ این بار در دفتر محمدباقر نوبخت! رییس فدراسیون فوتبال در دیدار با رییس سازمان برنامه و بودجه در خصوص حمایت از تیم ملی فوتبال و فوتسال به بحث و تبادل نظر پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، عزیزی خادم وقتی در انتخابات فدراسیون فوتبال حائز اکثریت آراء شد، شروع کرد به وقت گرفتن از مسولان و مقامات رسمی کشور و در نهایت عکس انداختن با هر کدام از آنها! این ملاقات ها ابتدا از دفتر محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه آغاز شد، به دفتر شهردار تهران رسید و نهایتا تا اینجای کار به ملاقات با محمدباقر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه ختم شد! حالا همه می خواهند تاثیرات این ملاقات های پرطمطراق با مسولان و مقامات کشوری را در فوتبال ببینند.

سایت فدراسیون فوتبال یک خبری رسمی و اداری را با این ادبیات برای رسانه ها تنظیم کرده است که بخش هایی از آن را در زیر می خوانید: شهاب الدین عزیزی خادم در دیداری صمیانه با محمدباقر نوبخت به بحث و تبادل نظر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزیزی خادم بازهم عکس یادگاری گرفت/ این بار در دفتر محمدباقر نوبخت!

عزیزی خادم بازهم عکس یادگاری گرفت/ این بار در دفتر محمدباقر نوبخت!