مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 10:002021-04-18سياسي

طرح «محله هم دل» در خراسان شمالی به یاری مردم می رود


مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی از اجرای 15 پویش در استان طی ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: بناست در قالب طرح «محله هم دل» مشکلات هر محله با همراهی مردم منطقه حل شود.

- بجنورد- مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی از اجرای 15 پویش در استان طی ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: بناست در قالب طرح محله هم دل مشکلات هر محله با همراهی مردم منطقه حل شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه تفکیک هر شهر اعلام خواهد شد؛ همچنین بسته پیشنهادی به ستاد کرونا استان تحویل داده خواهد شد تا ضمن برگزاری مراسم، سلامت مردم به طور کامل حفظ شود.

وی به لزوم برگزاری مراسم در فضاهای باز اشاره داشت و افزود: در نهایت تابع تصمیمات ستاد کرونا هستیم اما پیشنهادات خود را نیز اعلام می کنیم.

حجت الاسلام رفیعی در ادامه به پویش های برقرار شده در ماه مبارک رمضان اشاره داشت و گفت: پویش محله هم دل در خراسان شمالی همزمان با سراسر کشور اجرا خواهد شد که در این طرح داوطلبانی که قصد حل مشکلی از محله خود را دارند در سامانه ثبت نام کرده و هدایت می شوند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی از ثبت 37 محله در این طرح تاکنون خبر داد و گفت: آمار ثبت نام به صورت فزاینده ای رو به رشد است.

وی افزود: مردم می توانند در 14 موضوع کلان مانند زنان و خانواده، اقتصاد، سبک زندگی، گفتمان انقلابی و… و ده ها ریز موضوع فعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح «محله هم دل» در خراسان شمالی به یاری مردم می رود

طرح «محله هم دل» در خراسان شمالی به یاری مردم می رود