مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 09:302021-04-18سياسي

دریادار سیاری: ارتش برای انجام ماموریت های خود صد درصد آماده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش در حاشیه مراسم رژه 29 فروردین روز ارتش طی سخنانی، - معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: باید تهدیدات آینده را به خوبی بشناسیم و متناسب با آن خود را آماده کنیم؛ این اتفاق مهم افتاده و ارتش برای انجام ماموریت های خود صد درصد آماده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش در حاشیه مراسم رژه 29 فروردین روز ارتش طی سخنانی، گفت: از سال گذشته به دلیل شیوع کرونا و به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی با انعطافی که داشتیم نوع رژه را تغییر دادیم تا خدایی ناکرده آسیبی متوجه کارکنان و به ویژه مردم ما نباشد.

وی افزود: در رژه امسال و همچنین سال گذشته نیروی پیاده حذف شد و رژه به یگان های محمول اختصاص پیدا کرد و در این خودرو ها نیز تنها یک سرنشین حضور دارد تا از این طریق بخشی از توانمندی های ارتش در حوزه های مختلف به ویژه در عرصه مقابله با ویروس کرونا به نمایش گذاشته شود.

معاون هماهنگ کننده ارتش تاکید کرد: همچنین برای کاهش آسیب ها این رژه در درون پادگان ها برگزار شد و در سراسر کشور نیز همه یگان های ارتش رژه را به صورت محمول و در داخل پادگان ها و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریادار سیاری: ارتش برای انجام ماموریت های خود صد درصد آماده است

دریادار سیاری: ارتش برای انجام ماموریت های خود صد درصد آماده است