مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 08:452021-04-18سياسي

اعطای 3500 بسته معیشتی به خانواده زندانیان فارس


همزمان با ایام ماه مبارک رمضان 3 هزار و 500 بسته کمک معیشتی تحت عنوان کمک های مومنانه به خانواده های زندانیان شیراز اعطا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی در حاشیه این مراسم، گفت: در شرایط اقتصادی کنونی که بسیاری از خانواده ها بویژه خانواده های زندانیان که سرپرستشان در زندان به سر می برد و با مشکل مالی مواجه شده اند، اهدای کمک های مومنانه می تواند گوشه ای از مشکلات آنان را رفع نماید.

رییس کل دادگستری استان فارس با بیان اینکه عمل خیرخواهانه، در در این ماه مبارک، اجر و ثواب مضاعفی دارد و لازم است خانواده زندانیان مورد حمایت جامعه، مسؤولین و مردم نیکوکار قرار گیرند تصریح کرد: برای تعدادی از زندانیان به دلیل نوع جرم و محکومیت امکان مرخصی وجود ندارد بنابراین به منظور تأمین مایحتاج خانواده های آنان تعداد 3 هزار و پانصد بسته با حمایت خیرین و ستاد فرمان اجرایی حضرت امام (ره) تهیه وبین این خانواده ها توزیع شد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی در ادامه افزود: علاوه بر حمایت های مادی خانواده ها، اولویت اصلی ما در زندان ها، اشتغال زندانیان است تا ضمن خودکفایی بتوانند مایحتاج خانواده هایشان را نیز تأمین کنند و از خیرین استان نیز تقاضا داریم که با کمک به این افراد، حوزه اشتغال زندان ها را حمایت و پشتیبانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای 3500 بسته معیشتی به خانواده زندانیان فارس

اعطای 3500 بسته معیشتی به خانواده زندانیان فارس