مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 08:352021-04-18بين الملل

حمله به مرکز جاسوسی موساد و کشتی اسراییلی؛ انتقام ایران یا بلوف صهیونیستی؟


گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، زهرا مهران راد، صبح سه شنبه 24 فروردین بود که خبر حمله به یک کشتی اسراییلی در آب های خلیج فارس منتشر شد؛ اولین بار توسط رویترز بعد هم رسانه های اماراتی، - حمله به مرکز جاسوسی موساد و کشتی اسراییلی؛ انتقام ایران یا بلوف صهیونیستی؟ روز سه شنبه هفته گذشته در کمتر از 24 ساعت دو خبر مهم با محوریت حمله به مواضع اسراییلی در منطقه افکار عمومی را به خود جلب کرد در این گزارش سعی کردیم به واکاوی هریک از این دو اتفاق از جنبه ای متفاوت و موشکافانه بپردازیم.

گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، زهرا مهران راد، صبح سه شنبه 24 فروردین بود که خبر حمله به یک کشتی اسراییلی در آب های خلیج فارس منتشر شد؛ اولین بار توسط رویترز بعد هم رسانه های اماراتی، بعد از آن ایندیپندنت حمله به کشتی تجاری اسراییل تحت عنوان هایپِریون رِی (Hyperion Ray) را صراحتا اقدام تلافی جویانه سپاه پاسداران ایران دانست آن هم در پاسخ به حمله سایبری روز 22 فروردین ارتش اسراییل به تاسیسات هسته ای نطنز.

*چرا رسانه های صهیونیستی پیشتاز مخابره حمله به کشتی شدند؟همزمان با این روند، این رسانه های صهیونیستی بودند که مدعی شدند، یک روز پس از تهدید تهران مبنی بر اقدام تلافی جویانه در موضوع خرابکاری در سایت نطنز و یک هفته پس از آسیب دیدن کشتی ایرانی ساویز در دریای سر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله به مرکز جاسوسی موساد و کشتی اسراییلی؛ انتقام ایران یا بلوف صهیونیستی؟

حمله به مرکز جاسوسی موساد و کشتی اسراییلی؛ انتقام ایران یا بلوف صهیونیستی؟