مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 08:252021-04-18سياسي

ارتش پشتوانه مقتدر پلیس در تحقق امنیت پایدار است


فرمانده انتظامی استان کرمان ارتش و سایر رده ها در نیروهای مسلح را پشتوانه مقتدر پلیس در زمینه تحقق امنیت پایدار برشمرد.

- ایسنا/کرمان فرمانده انتظامی استان کرمان ارتش و سایر رده ها در نیروهای مسلح را پشتوانه مقتدر پلیس در زمینه تحقق امنیت پایدار برشمرد.

سردار عبدالرضا ناظری در دیدار با فرمانده قرارگاه منطقه ای جنوبشرق ارتش به مناسبت روز ارتش اظهار کرد: ایامی که از سالروز شهادت شهید سپهبد صیاد شیرازی تا سوم اردیبهشت ماه به دهه ارتش نامگذاری شده در واقع نیز یادآور رشادت ها و اقتدار این نیروی پر توان در دفاع از کیان میهن اسلامی است.

وی افزود: ارتش با افتخار، رزمایش های ارزشمندی را در بهترین زمان های ممکن اجرا کرده و در حوزه طرح های مواسات و مردم یاری نیز که مورد تاکید مقام معظم رهبری هستند، بسیار عالی عمل کرده است.

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: در همین رابطه در واقع ارتش پشتوانه مقتدر پلیس در تحقق امنیت پایدار است و قطعا طی سال جدید در طرح ها و رزمایش های مختلف در کنار این نیروی مقتدر برای خدمت روزافزون به امنیت و همینطور سلامت شهروندان تلاش خواهیم کرد.

در این دیدار همچنین فرمانده قرارگاه منطقه ای جنوب شرق ارتش اظهار کرد: اقدامات جهادی در همه ابعاد در مجموعه انتظامی دیده می شود و این نهاد به همراه ارتش و سپاه سه رکن م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتش پشتوانه مقتدر پلیس در تحقق امنیت پایدار است

ارتش پشتوانه مقتدر پلیس در تحقق امنیت پایدار است