مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 08:202021-04-18بين الملل

زن آمریکایی به ظن تهدید جانی معاون بایدن، بازداشت شد


رسانه های آمریکایی خبر دادند، نیروهای امنیتی یک زن ساکن ایالت فلوریدا را به اتهام تهدید جانی «کامالا هریس» معاون رییس جمهور این کشور بازداشت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، با گذشت حدود سه ماه از آغاز به کار دولت ایالت فلوریدا هفته اخیر و بعد از انجام تحقیقات نیروی سرویس مخفی این کشور، به اتهام تهدید جانی کامالا هریس معاون رییس جمهور آمریکا بازداشت شد.

طبق گزارش رسانه های آمریکایی از قبیل سی ان ان، نام این زن نیویان پتیت فلپس است و علیه او به ظن تهدید جانی نفر دوم دولت آمریکا، پرونده جنایی تشکیل شده است.

طبق پرونده تشکیل شده علیه این زن آمریکایی، او متهم شده که در چند نوبت پیام هایی تصویری با محتوای تهدید به کشتن کامالا هریس ارسال کرده است.

نیویان پتیت فلپس به گزارش سایت قطره و به نقل ازرسانه های آمریکایی، در بخشی از پرونده تشکیل شده آمده که او در یکی از این پیام هایش گفته بود: کامالا هریس تو قرار است بمیری.

از همین الان، روزهای (زندیگی) تو به شماره افتاده است.

یک نفر به من 53 هزار دلار پول داد تا تو را بکشم و من این کار را انجام می دهم .

دیوید بالنگر مامور ویژه سرویس مخفی آمریکا از ابتدای ماه مارس مسئول بررسی تهدیدهای این زن علیه معاون جو بایدن شد و بعد از پایان تحقیقات ابتدایی او، نیویان پتیت فلپس بازداشت شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زن آمریکایی به ظن تهدید جانی معاون بایدن، بازداشت شد

زن آمریکایی به ظن تهدید جانی معاون بایدن، بازداشت شد