مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 08:102021-04-18اقتصادي

افزایش وام ساخت در تهران و کلانشهرها به 450 میلیون تومان


عضو هیات مدیره بانک مسکن جزییات افزایش سقف تسهیلات ساخت و تولید مسکن را در تهران، کلانشهرها و سایر شهرها اعلام کرد و گفت: تسهیلات ساخت در تهران و کلانشهرها تا 450 میلیون تومان و در بافت فرسوده به 300 میلیون تومان افزایش یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا از وزارت راه و شهرسازی، محمدحسن علمداری جزییات افزایش تسهیلات مسکن را برای انبوه سازانی که فناوری های نوین را رعایت می کنند در تهران، کلانشهرها، مراکز استان ها و همچنین شهرهای کوچک در تمامی بافت ها و همچنین بافت فرسوده، توضیح داد.

عضو هیات مدیره بانک مسکن گفت: بانک مسکن در سال جاری برای کمک به رونق تولید مسکن برای انبوه سازانی که جزو مشتریان بانک مسکن هستند و رسوب حساب بانک مسکن برای آن ها حداقل 10 درصد است، تسهیلات را افزایش داده است.

علمداری ادامه داد: بانک مسکن به مشتری های فعال بانک که انبوه ساز هستند به شرط انجام ساخت و ساز با استفاده از فناوری های نو در شهر تهران، تمامی کلانشهرها، شهرهای بندرعباس، بوشهر، کیش و قشم تا 450 میلیون تومان تسهیلات ساخت، پرداخت می کند.

این رقم برای مراکز استان ها و شهرهای بالای 200 هزار نفر جمعیت 400 میلیون تومان و سایر شهرها نیز 300 میلیون تومان است که سود تسهیلات نیز 18 درصد خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش وام ساخت در تهران و کلانشهرها به 450 میلیون تومان

افزایش وام ساخت در تهران و کلانشهرها به 450 میلیون تومان