مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 07:402021-04-18اقتصادي

رعایت پروتکل در تهران: زیر 60 درصد


محسن هاشمی رییس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به نگرانی های افزایش تلفات ناشی از کرونا گفت: رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح شهر کمتر از 60 درصد است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا محسن هاشمی روز یکشنبه پس از دویست و هشتاد و هفتمین جلسه شورای شهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: موج چهارم کرونا همچنان ادامه دارد چرا که پروتکل های بهداشتی در سطح شهر کمتر از 60 درصد اجرا می شود.

وی گفت: حتی گزارش هایی وجود دارد که این عدد و رعایت پروتکل های بهداشتی کمتر از 50 درصد است.

هاشمی با بیان اینکه این موضوع خطرناک است و باعث می شود که پیک چهارم کرونا را نتوانیم فوری کنترل کنیم، گفت: به زودی چهار انتخابات در پیش رو داریم و حضور افراد زیاد برای تبلیغ خطری است.

ارسال نامه به ستاد استانی و ملی کرونا رییس شورای شهر تهران عنوان کرد: با بررسی تعداد فوتی های بهشت زهرا و تعداد مبتلایان نگرانی زیادی در تهران وجود دارد که این نگرانی را به ستاد کرونا تهران و کشور اعلام می کنیم.

هاشمی با بیان اینکه در این خصوص نامه تهیه می شود و به 2 ستاد ملی و استانی ارائه می گردد، گفت: به نظر می رسد باید کمیته بحران جدی در مورد دو ماه آینده تشکیل شود.

وی تاکید کرد: به ویژه در آیین نامه های انتخاباتی که پیش رو داریم باید مشخص شود که انتخابات چگونه است و چه دستورالعملی ارائه خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رعایت پروتکل در تهران: زیر 60 درصد

رعایت پروتکل در تهران: زیر 60 درصد