مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 07:252021-04-18سياسي

بازسازی نظام تدوین کشور باعث تقویت شأن تقنینی مجلس می شود


عضو کمیسیون بهداشت مجلس با بیان اینکه نهاد قانونگذاری در تمام دنیا جهت دهنده مسیر توسعه است، گفت: قوانین باید تسریع کننده حرکت سایر قوا برای مدیریت استراتژیک و فرایندها جهت ایجاد تعادل میان مطالبات و انتظارات مردم با منابع موجود در کشور باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از خانه ملت،  یحیی ابراهیمی در نشست علنی صبح امروز (یکشنبه 29 فروردین ماه) در نطق میان دستور خود، ضمن تبریک فرا رسیدن روز ارتش و تشکر از وزیر بهداشت و باز کند.

وی اضافه کرد: مادرانی که تا دیروز نان و لباس رزمندگان را تأمین می کردند امروز زنان کار در میادین کار هستند؛ ای کاش می توانستم در این زمان کم که به بنده اختصاص داده شده به جای حرف و سخنرانی، مویه ای بر بدبختی های لرستان می خواندم.

ابراهیمی همچنین با بیان اینکه اجازه دهید این دوره از مجلس نقطه عطفی برای توسعه همه جانبه کشور باشد، اظهار داشت: حال که این مجلس نام مجلس انقلابی به خود گرفته نباید اجازه دهیم مردم دیار لرستان مثل دهه های گذشته از سفره انقلاب کم بهره باشند.

این عضو مجمع نمایندگان استان لرستان در ادامه خطاب به رییس مجلس افزود: همچنان که استحضار دارید طرح دو فوریتی مبنی بر دائمی شدن همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری با امضای 208 نفر از نمایندگان تدوین و تقدیم هیأت رییسه مجلس شده است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازسازی نظام تدوین کشور باعث تقویت شأن تقنینی مجلس می شود

بازسازی نظام تدوین کشور باعث تقویت شأن تقنینی مجلس می شود