مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 07:252021-04-18اقتصادي

انجام واکسیناسیون عمومی و رایگان طاعون نشخوارکنندگان کوچک در استان مرکزی


رییس اداره بهداشت و مدیریت بیماری های دامی اداره کل دامپزشکی استان مرکزی از برنامه ریزی جهت طرح واکسیناسیون عمومی و رایگان طاعون نشخوارکنندگان کوچک با حداکثر پوشش(بالای 85 درصد) در جمعیت دام سبک( گوسفند و بز ) استان خبر داد.

- ایسنا/مرکزی رییس اداره بهداشت و مدیریت بیماری های دامی اداره کل دامپزشکی استان مرکزی از برنامه ریزی جهت طرح واکسیناسیون عمومی و رایگان طاعون نشخوارکنندگان کوچک با حداکثر پوشش(بالای 85 درصد) در جمعیت دام سبک( گوسفند و بز ) استان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سعید رحیمی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همگام با برنامه جهانی کنترل و ریشه کنی طاعون نشخوارکنندگان کوچک و با توجه به هدف گذاری سازمان دامپزشکی کشور در راستای به صفر رساندن رخدادهای بالینی بیماری در کشور، مقرر شده واکسیناسیون علیه این بیماری به مدت 3 سال متوالی صورت پذیرد.

وی ادامه داد: اولویت مایه کوبی، حاشیه مناطق حفاظت شده و کانون های بیماری در سالیان اخیر است و به تدریج کل جمعیت دام سبک استان را در بر خواهد گرفت.

رییس اداره بهداشت و مدیریت بیماری های دامی اداره کل دامپزشکی استان مرکزی تصریح کرد: اصلی ترین هدف اجرای این طرح کاهش کانون های بیماری و زمینه سازی شرایط لازم برای ریشه کنی آن در سال های آینده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام واکسیناسیون عمومی و رایگان طاعون نشخوارکنندگان کوچک در استان مرکزی

انجام واکسیناسیون عمومی و رایگان طاعون نشخوارکنندگان کوچک در استان مرکزی