مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 06:552021-04-18سياسي

زیباکلام: مشکل اصلاح طلبان بی اعتمادی مردم است، نه نامزد!


صادق زیباکلام می گوید مشکل اصلاح طلبان در انتخابات، بی اعتمادی مردمی است که به روحانی رأی دادند و نه آوردن این یا آن نامزد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، صادق زیباکلام می گوید مشکل اصلاح طلبان در انتخابات، بی اعتمادی مردمی است که به روحانی رأی دادند و نه آوردن این یا آن نامزد.

او ضمن تحلیل در روزنامه آرمان با اشاره به منتفی شدن موضوع نامزدی سیدحسن خمینی نوشت: مسئله فوری و فوتی تر، نقش اصلاح طلبان و تأثیر کنار رفتن سید حسن خمینی در اردوگاه اصلاح طلبان است.

می دانیم که اصلاح طلبان ظرف هفته های اخیر پس از عید، تلاش و تقلای بسیاری کردند که سید حسن آقا خمینی را به عنوان یک نامزد جدی برای اصلاح طلبان مطرح کنند.

بگذریم که این کار از ابتدا اشتباه بود و اصلاح طلبانی که به دنبال مطرح کردن سیدحسن خمینی بودند، تصور می کردند که با آمدن ایشان موج، شور و گرمایی در تنور سرد انتخابات به وجود می آمد که این خیلی شاید دقیق نیست، چرا که مطرح کردن نامزد جدی و اصلی اصلاح طلبان، همان طور که شاهد بودیم، هیچ نشاط به وجود نیاورد و تردیدی نیست که اگر ایشان به فرض نامزد شده بودند، به عنوان نامزد اصلی اصلاح طلبان و حتی اگر فرض دوم را نیز اختیار کنیم که انتهای پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیباکلام: مشکل اصلاح طلبان بی اعتمادی مردم است، نه نامزد!

زیباکلام: مشکل اصلاح طلبان بی اعتمادی مردم است، نه نامزد!