مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 06:102021-04-18اقتصادي

رایزنی برای واگذاری 1500 خودروی متروکه به مناطق آزاد


در جریان تعیین تکلیف اموال موجود در انبارهای سازمان اموال تملیکی، پیشنهاد و مکاتباتی درباره واگذاری 1500 خودروی متروکه و بلاتکلیف در این سازمان به مناطق آزاد صورت گرفته اما هنوز نتیجه نهایی آن مشخص نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در اواخر سال گذشته بود که رییسی - رییس قوه قضاییه - موضوع تعیین تکلیف اموال مانده در انبارهای سازمان اموال تملیکی را مورد تاکید قرار داده و با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازدادستان کل کشور درباره بلاتکلیفی اموال مردم و دولت بر اقدام هرچه سریع تر در این رابطه تاکید کرد.

در بین کالاها و اموالی که متروکه و یا قاچاق اعلام و برای تعیین تکلیف به سازمان اموال تملیکی سپرده شده است، تعدادی خودرو وجود دارد که از سال های قبل وارد و در گمرک دپو شده اما به هر دلیلی از جمله عدم داشتن ضوابط استاندارد یا ممنوعیت های مربوط به واردات خودرو از ترخیص آنها ممانعت شده و حتی در دوره هایی که با توجه به مصوبه هیات وزیران فرصتی برای تعیین تکلیف حدود 12 هزار خودروی دپو شده در گمرک فراهم شد امکان ترخیص پیدا نکرد.

این ها همان خودروهایی است که در سال گذشته حواشی بسیاری داشت و حتی بحث غیر استاندارد بودن بنز، بی ام دبلیو و یا پورشه های موجود در بین آنها مطرح بود و دستگاه های مربوطه به توافقی در مورد تعیین تکلیف آنها نرسیده بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی برای واگذاری 1500 خودروی متروکه به مناطق آزاد

رایزنی برای واگذاری 1500 خودروی متروکه به مناطق آزاد