مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 04:552021-04-18سياسي

ارتش بر اساس دکترین نظامی منطقه ای خودکفاست


فرمانده تیپ 40 هجومی و متحرک ارتش گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز بر اساس دکترین نظامی منطقه ای و فرامنطقه ای به خودکفایی رسیده و هیچ وابستگی به دیگر کشورها ندارد.

- ایسنا/اردبیل فرمانده تیپ 40 هجومی و متحرک ارتش گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز بر اساس دکترین نظامی منطقه ای و فرامنطقه ای به خودکفایی رسیده و هیچ وابستگی به دیگر کشورها ندارد.

امیر سرتیپ سلیمانیان در مراسم گرامیداشت دهه ارتش در اردبیل اظهار کرد: امروز نیروهای مسلح به ویژه ارتش قهرمان با تمام توان و آمادگی خود در دفاع از این مرز و بوم آماده جانفشانی است به طوریکه با اقتدار و صلابت از مرزهای کشور دفاع می کند و هیچ مماشاتی را با دشمنان و معاندین نخواهد داشت.

وی تصریح کرد: در جهت تأمین امنیت کامل کشور، ارتش جمهوری اسلامی ایران در آمادگی رزمی، دفاعی و قدرت بالای بازدارندگی قرار دارد و در کنار سایر نیروهای مسلح در زمان صلح تلاش می کند تا امنیت پایدار را برقرار کند.

فرمانده تیپ 40 هجومی و متحرک ارتش گفت: براساس قانون اساسی وظیفه ارتش به صراحت در دفاع از کیان کشورمان مشخص شده و در زمان جنگ در برابر تجاوز دشمنان از خاک کشور دفاع کرده و در زمان صلح نیز در جهت حفظ آمادگی و ارتقا توان رزمی تلاشی جدی انجام می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتش بر اساس دکترین نظامی منطقه ای خودکفاست

ارتش بر اساس دکترین نظامی منطقه ای خودکفاست