مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 03:452021-04-18فرهنگي

کتابفروشی ها قربانی سوءمدیریت کرونایی/ مکان فرهنگی تعطیل بردار نیست!


شادی رضایی؛ نگاه اقلامی و غیرضروری به کتاب و فرهنگ موجب شده است با اندک اعمال محدودیت های دوران پاندمی کرونا، - کتابفروشی ها قربانی سوءمدیریت کرونایی/ مکان فرهنگی تعطیل بردار نیست! تعطیلی های 10 روزه ای که این بار کرکره کتابفروشی ها را پایین کشید؛ کتابفروشی هایی که خط اول و مقدم سرنوشت کتاب هستند.

اما اعتراضات صاحبان این صنف بیش از پیش شده و آن ها را بر آن داشته تا نامه های اعتراضی خود را به مسئولین برسانند.

گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو- شادی رضایی؛ نگاه اقلامی و غیرضروری به کتاب و فرهنگ موجب شده است با اندک اعمال محدودیت های دوران پاندمی کرونا، هربار چراغ فروشگاه های کتاب خاموش شود.

اما آیا واقعا خطر باز بودن کتابفروشی ها به اندازه میزان خسارت و آسیب وارده به آن ها موضوعیت دارد؟ نادیده گرفتن نیاز فرهنگی مردم در طول یک سال و اندی گذشته که بار ها قرمز و نارنجی شدن شهر ها و استان های مختلف بهانه تعطیلی فروشگاه های مختلف من جمله کتابفروشی ها شد حالا با موج چهارم کرونا و تعطیلی های 10 روزه مجددا کرکره های کتابفروشی ها، پایین کشیده شد.

اما این بار با وجود فعالیت بعضی از اصناف دیگر و شرایط نا به سامان اقتصادی حاصله از تعطیلی های قبلی که هیچ حمایت یا کمکی هم برای تعدیل اوضاعشان دریافت نکردند، اعتراضات آنهارا بر انگیخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتابفروشی ها قربانی سوءمدیریت کرونایی/ مکان فرهنگی تعطیل بردار نیست!

کتابفروشی ها قربانی سوءمدیریت کرونایی/ مکان فرهنگی تعطیل بردار نیست!