مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 03:252021-04-18اقتصادي

پیشرفت فیزیکی 50درصدی خط انتقال آب های سطح کرج به شهرقدس و شهریار


معاون بهره برداری آب و فاضلاب غرب استان تهران از پیشرفت فیزیکی 50 درصدی خط انتقال آب های سطح کرج به شهرقدس و شهریار خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی زمان دار صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران از پیشرفت فیزیکی 50 درصدی خط انتقال آب های سطح کرج به شهر قدس و شهریار خبر داد و اظهار داشت: هم اکنون آب تولیدی شرکت آبفای غرب استان تهران از 270 حلقه چاه شهری و 70 چاه روستایی استحصال می شود و همواره تمهیدات لازم در راستای ثابت نگه داشتن شش هزار و 500 لیتر بر ثانیه در دستور کار قرار گرفته است است.

زمان دار افزود: در منطقه شهریار و غرب استان تهران هر سال 20 تا 30 سانتی متر نشست زمین باعث می شود تا شاهد ریختن دیواره چاه ها و باعث خارج شدن آنها از مدار آبرسانی شویم اما خوشبختانه با تمهیداتی که در راستای استفاده تکنولوژی روز در حوزه ویدئو متری انجام گرفته است وضعیت کامل چاه ها مورد رصد قرار می گیرد و زمان ترمیم دیواره ها فرچه زنی و پیستون زنی باعث افزایش 30 درصدی راندمان در آبدهی چاه ها می شود و این دست اقدامات در سال جاری و در 6 ماه نخست سال گذشته باعث صرفه جویی 22 میلیارد تومانی مالی برای شرکت آبفا شده است.

وی بیان داشت: طرح استفاده از آب های سطحی که از سمت کرج به سمت غرب استان تهران جاری ا ست در فاز نخست مناطق در دسترس شهرستان قدس و در ادامه این برنامه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت فیزیکی 50درصدی خط انتقال آب های سطح کرج به شهرقدس و شهریار

پیشرفت فیزیکی 50درصدی خط انتقال آب های سطح کرج به شهرقدس و شهریار