مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 03:202021-04-17پزشكي

پاکبانان جیرفتی واکسن کرونا دریافت کردند


رییس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: تعدادی واکسن مطابق با آماری که با شهرداری جیرفت هماهنگ شده بود به پاکبانان براساس کارت شناسایی و ثبت در سامانه تزریق شد.

- ایسنا/کرمان رییس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: تعدادی واکسن مطابق با آماری که با شهرداری جیرفت هماهنگ شده بود به پاکبانان براساس کارت شناسایی و ثبت در سامانه تزریق شد.

دکتر اصغر مکارم در گفت و گو با ایسنا از تزریق واکسن به پاکبانان جیرفتی براساس آمار شهرداری خبر داد و اظهار کرد: با توجه به گردش ویروس ویروس کرونا در سطح جامعه، مهمترین اقدام برای مصون ماندن از این بیماری رعایت دستورالعمل های بهداشتی است که بخش عمده این پروتکل ها در جامعه مربوط به اصناف است.

وی با بیان اینکه آمار ابتلاء به کرونا در منطقه جنوب کرمان صعودی است و تعداد افراد بستری از 70 نفر گذشته و این یعنی دچار خیز بزرگی از بیماری شده ایم، افزود: آمارها بیشتر خانوادگی است که به دید و بازدیدهای نوروزی و دورهمی ها برمی گردد و راه دیگری نداریم و مجبوریم در شرایط موجود سخت بگیریم.

مکارم تعامل بین بخشی را در عبور از موج های سهمگین کرونا موثر دانست و گفت: یک پیک کووید19 در منطقه را تجربه کردیم که به دلیل همکاری ها و در کنار آن رعایت مردم شاهد موج های کمتری بودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاکبانان جیرفتی واکسن کرونا دریافت کردند

پاکبانان جیرفتی واکسن کرونا دریافت کردند