مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 03:102021-04-17پزشكي

چرا گرفتار فاجعه کووید 19 شدیم/روزهای تلخ کادر درمان


پزشک اورژانس بیمارستان های تامین اجتماعی و درمانگاه های شهرداری تهران، در نوشتاری به چرایی گرفتار شدن در موج چهارم کرونا پرداخته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هادی عبداللهی، نوشت: بیش از یک سال است که درگیر بیماری کووید 19 هستیم و این روزها آتش بیماری با شدت بیشتر بر سر مردم باریدن گرفته است.

بنده به عنوان پزشک اورژانس بیمارستان های تأمین اجتماعی که مرکز کووید 19 است و درمانگاه های شلوغ شهرداری تهران که با بیشترین لود بیمار همراه است، بیشتر ساعت های عمرم را در این مدت با این بیماران گذراندم.

باز به عنوان یک پزشک می توانم بگویم که فاجعه و زجر از این بالاتر نیست که آخرین نفس های بریده شده بیماران را ببینی و نتوانی کاری بیشتر از آنچه کردی برایشان انجام بدهی، این بدترین حس و حال عاطفی را برای کادر درمان ایجاد می کند.

متأسفانه شرایط بیماری کووید 19 در حال حاضر به بدترین وضعیت ممکن رسیده است، بیماران سرپایی عموماً بدحالی دارند و بیماران بستری به مراتب شدیدتر از موج های قبلی دچار مشکلات زجر تنفسی و بدحالی هستند.

وضعیت در مراکز درمانی بدین شکل است که اکثر بخش ها به بخش بستری کووید 19 تبدیل شده است و معدود بخش هایی هستند که بیماران غیر کرونایی پذیرش می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا گرفتار فاجعه کووید 19 شدیم/روزهای تلخ کادر درمان

چرا گرفتار فاجعه کووید 19 شدیم/روزهای تلخ کادر درمان