مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 03:102021-04-17سياسي

باقی ماندن 87.5 درصد تحریم ها در برجام پذیرفته شد/ اهداف انتخاباتی در مذاکرات


مذاکرات برای رفع تحریم ها اگر برای مردم آب ندارد برای تیم مذاکره کننده نان دارد چرا که مأموریت می روند، سفر خارجی می روند و حق مأموریت دریافت می کنند.

- حجت الاسلام سیدمحمود نبویان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به مذاکرات تیم مذاکره کننده کشورمان برای گفت: من از آقایان دولتی و به ویژه آقای روحانی و ظریف این سؤال را دارم که چرا به مردم نمی گویند که در برجام پذیرفته اند 87.

5 درصد تحریم ها باقی بماند.

وی افزود: تحریم هایی که علیه جمهوری اسلامی ایران اعمال شده است، تحریم های هسته ای، موشکی، منطقه ای و حقوق بشر که دولت آقای روحانی در ماجرای برجام پذیرفته است که تحریم های موشکی، تحریم های مربوط به مسائل منطقه ای و همچنین حقوق بشری همچنان باقی بماند و تنها تحریم های مربوط به مسائل هسته ای برداشته شود.

نایب رییس کمیسیون اصل 90 مجلس اظهار داشت: تحریم های مربوط به حوزه هسته ای نیز خود چهار بخش است؛ تحریم های نفتی، بانکی، تحریم های مربوط به تجارت غیر نفتی و تحریم های مربوط به آموزش دانشمندان مان در حوزه مسائل هسته ای در خارج از کشور که با مذاکرات برجام باز آقایان پذیرفتند که فقط تحریم های نفتی و بانکی رفع شود و دو تحریم تجارت غیر نفتی و آموزش دانشمندان هسته ای باقی بماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باقی ماندن 87.5 درصد تحریم ها در برجام پذیرفته شد/ اهداف انتخاباتی در مذاکرات

باقی ماندن 87.5 درصد تحریم ها در برجام پذیرفته شد/ اهداف انتخاباتی در مذاکرات