مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 00:452021-04-17بين الملل

عاموس یادلین: برنامه هسته ای ایران بسیار مستحکم است


رییس سابق رکن اطلاعات ارتش رژیم صهیونیستی با اذعان به اینکه برنامه هسته ای ایران بسیار مستحکم و گسترده است، گفت تهران دو دهه است که برای وقوع حمله ای در نطنز آماده شده بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، علی رغم سیاست رژیم کودک کش صهیونیستی در مخفی نگه داشتن اقدامات تروریستی علیه جمهوری اسلامی ایران، این بار اما مقامات این رژیم به شکل علنی تری در حال اذعان به دست داشتن در خرابکاری اخیر در تأسیسات هسته ای نطنز هستند.

عاموس یادلین رییس سابق رکن اطلاعات ارتش اسراییل و رییس کنونی اندیشکده مطالعات امنیت داخلی این رژیم، طی مصاحبه ای با شبکه  سپس به نقل از کارشناسان و تصمیم گیران نظامی در تل آویو نوشت که فارغ از نتیجه مذاکرات هسته ای در وین، اسراییل پنج استراتژی برای متوقف کردن ایران دارد: فشار آوردن برای توافق قوی تر بین ایران و گروه 1 + 5 بهای تداوم این مسیر را از طریق تحریم و دیپلماسی برای ایران گزاف کند.

استفاده از حملات مخفیانه، اقدامات پهانی و حملات سایبری بمباران برنامه هسته ای ایران فشار آوردن برای تغییر حکومت ایران، که این دشوارترین استراتژی است.

عاموس یادلین سپس به غنی سازی 60 درصدی اورانیوم توسط ایران اشاره کرده و افزود: توافق اولیه اثبات کرد که مشکل دار است، ببینید با چه سرعتی در حال حرکت هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عاموس یادلین: برنامه هسته ای ایران بسیار مستحکم است

عاموس یادلین: برنامه هسته ای ایران بسیار مستحکم است