مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 13:452021-04-17حوادث

قاچاقچی اسلحه با 59 قبضه سلاح غیر مجاز دستگیر شد


جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری قاچاقچی اسلحه در محور مواصلاتی کردستان و کرمانشاه با هدایت فرماندهی انتظامی اصفهان و کشف 59 قبضه سلاح غیر مجاز خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ محمدرضا هاشمی فر اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشراف اطلاعاتی خود مطلع شدند یک قاچاقچی اسلحه قصد دارد محموله ای از اسلحه های غیر مجاز را از مرزهای غربی کشور به سمت استان خوزستان منتقل کند.

وی افزود: مأموران بلافاصله اطلاعات لازم را در اختیار مأموران فرماندهی انتظامی استان کردستان قرار داده و نهایتاً با هدایت اطلاعاتی مأموران پلیس استان اصفهان فرد مذکور که به وسیله یک دستگاه خودروی وانت نیسان در حال عبور از محور مواصلاتی کردستان به استان کرمانشاه بود شناسایی و دستگیر شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف 59 قبضه اسلحه غیر مجاز در عملیات مذکور خبر داد و گفت: دشمنان ملت با هدف ایجاد نا امنی و برهم زدن آرامش مردم اقدام به وارد کردن اسلحه به داخل کشور می کنند اما مطمئناً به لطف خداوند و هوشیاری و اقدام به موقع مأموران در این نقشه خود ناکام خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاچاقچی اسلحه با 59 قبضه سلاح غیر مجاز دستگیر شد

قاچاقچی اسلحه با 59 قبضه سلاح غیر مجاز دستگیر شد